niedziela, 6 grudnia 2015

3...2...1...START!

Cześć! Jestem studentką pierwszego roku Żywienia człowieka i oceny żywności w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Studia z pasji, nie z konieczności. Marzenie? Robić to co kocham, łączyć hobby z pracą, cieszyć się z sukcesów. Miejsce, w którym jestem jest właśnie początkiem drogi do ich spełnienia.

Nie jestem dietetyczką, choć w tym kierunku zmierzam. Nie jestem trenerem, jednak jest to jednym z moich marzeń. Nie jestem psychologiem, a mimo to ponoć potrafię wyciągnąć z bagna. Wszystko to łączy się, w coś co chciałabym robić w przyszłości, kim chciałabym zostać. Wstawać ochoczo do pracy, wiedząc, że idę pomagać ludziom, uleczać ich ciało i duszę, sprawiać, że będą szczęśliwi, dzielić własnymi doświadczeniami. 

Do tego czasu pozostaje mi jeszcze wiele, wiele lat, nauki, ciężkiej pracy, łez, krwi i potu. Cóż...czego nie robi się dla marzeń? W takim razie, czemu by nie zacząć pisać bloga? Już teraz zacząć dzielić się własnymi doświadczeniami związanymi z różnymi mniej lub bardziej udanymi sposobami prowadzenia zdrowego trybu życia. No właśnie? Czemu by nie?! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz